Tensiunea arterială mare crește șansele de a avea atât atac de cord cât și accident vascular cerebral.

0
363
Tensiune Arterială

Tensiunea arterială mare crește șansele de a avea atât atac de cord cât și accident vascular cerebral. E important să-ți cunoști numerele. Dacă aveți hipertensiune arterială, există lucruri pe care le puteți face pentru a-l aduce în jos, inclusiv de a lua medicamente. Dacă ești supraponderal, dacă pierzi mai puțin de 5 kg îți scade tensiunea. Aceasta va ajuta, de asemenea, cu apnee de somn-atunci când respirația se oprește pentru scurt timp de mai multe ori în timp ce dormi. (Îți poate crește tensiunea arterială și îți poate face inima să bată neregulat.) Leapșa încet cu un amestec constant de mâncare sănătoasă și exerciții fizice.

Păstrarea file pe scara va ajuta tensiunea arterială să aibă grijă de ea însăși. Verificați-vă citirile în mod regulat la domiciliu, și încercați să rămână în gama țintă. Exercitiul este sufletul pereche pentru a manca corect. E mai probabil să slăbești dacă faci exerciții fizice și urmezi o dietă sănătoasă. Recomandările oficiale cer cel puțin o jumătate de oră de exerciții fizice cele mai multe zile ale săptămânii. Efectele pot fi dramatice: scăderea tensiunii arteriale de la 4 la 9 puncte. Vezi cum să rezolvi problemele tale

Dar lucrurile care îți cresc ritmul cardiac

Dar lucrurile care îți cresc ritmul cardiacAmintiți-vă că exercițiul nu este doar merge la sala de sport. Poate fi grădinărit, spălat mașina, sau treburile casnice. Dar lucrurile care îți cresc ritmul cardiac — activitățile aerobice — cum ar fi mersul pe jos, dansul, alergatul, mersul pe bicicletă, și înotul sunt cele mai bune pentru inima ta. Numărul de sus, care este tensiunea arterială sistolică, corespunde presiunii din artere pe măsură ce inima se contractă și pompează sânge în artere. Numărul de jos, presiunea diastolică, reprezintă presiunea din artere pe măsură ce inima se relaxează după contracție. Presiunea diastolică reflectă cea mai mică presiune la care sunt expuse arterele.

O ridicare a tensiunii arteriale sistolice și/sau diastolice tensiunii arteriale creste riscul de dezvoltare a inimii (cardiac) boală de rinichi (renal) boala, rigidizarea arterelor (ateroscleroza sau arterioscleroza), leziuni oculare, și accident vascular cerebral (brain damage). Aceste complicații ale hipertensiunii arteriale sunt adesea menționate ca daune end-organ, deoarece deteriorarea acestor organe este rezultatul final al cronică (de lungă durată) hipertensiune arterială. Din acest motiv, diagnosticul de hipertensiune arterială este important, astfel încât eforturile pot fi făcute pentru a normaliza tensiunea arterială și pentru a preveni complicații.

S-a crezut anterior că creșterea tensiunii arteriale diastolice a fost un factor de risc mai important decât creșterea sistolică, dar se știe acum că la persoanele cu vârsta de 50 de ani și hipertensiunea sistolică mai veche reprezintă un risc mai mare. American Heart Association estimează hipertensiune arterială afectează aproximativ unul din trei adulți din SUA hipertensiune arterială, de asemenea, este estimat a afecta aproximativ două milioane de dolari, adolescenți și copii, și Journal of the American Medical Association rapoarte care multe sunt sub-diagnosticată. Hipertensiunea este în mod clar o problemă majoră de sănătate publică.

Cum poate fi scăzută tensiunea arterială în mod natural?

Cum poate fi scăzută tensiunea arterială în mod naturalModificările stilului de viață se referă la anumite recomandări specifice pentru modificarea obiceiurilor, a dietei și a exercițiilor. Aceste modificări pot scădea tensiunea arterială, precum și de a îmbunătăți răspunsul unui pacient la medicamente tensiunii arteriale. Persoanele care beau alcool excesiv (peste două băuturi pe zi*) au o creștere de o dată și jumătate până la de două ori a prevalenței hipertensiunii. Vezi cum să rezolvi problemele tale

Asocierea dintre alcool și tensiunea arterială ridicată se observă în special atunci când consumul de alcool depășește cinci băuturi pe zi. Legătura este un fenomen dependent de doză. Cu alte cuvinte, cu cât e mai mult alcool consumat, cu atât e mai puternică legătura cu hipertensiunea. Deși fumatul crește riscul de complicații vasculare (de exemplu, boli cardiace și accident vascular cerebral) la persoanele care au deja hipertensiune arterială, aceasta nu este asociată cu o creștere a dezvoltării hipertensiunii arteriale. Dar fumatul poate produce în mod repetat o creștere imediată, temporară a tensiunii arteriale de 5 până la 10 mm Hg.

Cu toate acestea, fumătorii de echilibru pot avea o tensiune arterială mai mică decât nefumătorii. Motivul pentru acest lucru este că nicotina în țigări cauzează o scădere a apetitului, care duce la pierderea în greutate. Acest lucru, la rândul său, scade tensiunea arterială. Într-un studiu, cafeina consumată zilnic în 5 cești de cafea a provocat o ușoară creștere a tensiunii arteriale la persoanele în vârstă care au avut deja hipertensiune, dar nu și la cele care au avut presiuni normale ale sângelui.

Combinația dintre fumat și consumul de cafea la persoanele cu tensiune arterială crescută poate crește tensiunea arterială mai mult decât cafeaua în monoterapie.  Limitarea aportului de cafeină și a fumatului de țigară la persoanele hipertensive pot fi benefice în controlul tensiunii arteriale crescute. Asociația Americană a inimii afirmă că nu există dovezi consistente că consumul zilnic de 1 la 2 cești de cafea (sau echivalentul său) crește tensiunea arterială la orice grad semnificativ la persoanele care nu au deja hipertensiune arterială.

Împreună cu scăderea de sare în dieta

Împreună cu scăderea de sare în dietaAsociația Americană a Inimii recomandă ca consumul de sare dietetică să fie mai mic de 6 grame de sare pe zi în populația generală și mai puțin de 4 grame pentru persoanele cu hipertensiune. Pentru a atinge un regim alimentar care conține mai puțin de 4 grame de sare, sarea nu se adaugă la alimente sau la gătit. Cantitatea de sare naturală din dieta poate fi estimată în mod rezonabil din informațiile de etichetare furnizate cu cele mai multe alimente achiziționate. Notă: unii substituenți de sare conțin sodiu, substanța din sare care crește tensiunea arterială! Împreună cu scăderea de sare în dieta, un plan de alimentație echilibrat, care reduce, de asemenea, aportul de colesterol și alimente grase este recomandat. Dieta TLC (modificări terapeutice ale stilului de viață) este adesea recomandată pentru a reduce colesterolul din sânge.

Unele suplimente, cum ar fi usturoiul și semințele de in au fost prezentate în studii pentru a reduce tensiunea arterială. Unele studii la scară mică au arătat că coenzima Q10 (CoQ10) poate scădea tensiunea arterială, dar sunt necesare studii suplimentare. Usturoiul poate reacționa cu unele medicamente prescrise, cum ar fi anticoagulante, astfel încât să consulte un medic înainte de a lua orice suplimente. Alte remedii de origine, cum ar fi calciul, magneziul și uleiul de pește au fost prezentate în studii pentru a scădea tensiunea arterială, dar pacienții trebuie să se consulte cu medicul lor înainte de a lua orice suplimente. Vezi cum să rezolvi problemele tale

Excesul de greutate poate crește riscul de tensiune arterială crescută. Obezitatea este frecventă în rândul pacienților hipertensivi, iar prevalența acesteia, în special la pacienții în vârstă, poate contribui la hipertensiune în mai multe moduri. La oamenii obezi inima trebuie să pompeze mai mult sânge pentru a furniza excesul de țesut. Creșterea producției cardiace poate crește apoi tensiunea arterială. În plus, persoanele hipertensive obeze prezintă o rigiditate (rezistență) mai mare în arterele periferice ale corpului. Rezistența la insulină și sindromul metabolic, care sunt asociate cu hipertensiunea arterială, apar, de asemenea, mai frecvent în obezii. În cele din urmă, obezitatea poate fi asociată cu o tendință a rinichilor de a menține sarea. Pierderea în greutate poate ajuta la rezolvarea problemelor legate de obezitate și poate scădea tensiunea arterială.

Pierderea la fel de puțin ca 10 la 20 de lire sterline poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale și riscul de boli de inima. Unii oameni foarte obezi au un sindrom numit apnee de somn, care se caracterizează prin întreruperea periodică a respirației normale în timpul somnului. Apneea de somn poate contribui la dezvoltarea hipertensiunii în acest subgrup de persoane obeze. Episoadele repetate de apnee provoacă o lipsă de oxigen (hipoxie), determinând glanda suprarenală să elibereze adrenalină și substanțe conexe care cauzează o creștere a tensiunii arteriale.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here