De Ce E Important Să-Ți Mărești Rezistența Sexuală?

0
344

Orice bărbat vrea să fie un amant mai bun. Pentru mulți bărbați, gândul de a fi în imposibilitatea de a oferi o experiență sexuală durabilă și profund împlinită pentru partenerul său este ceva care cauzează stres și anxietate. Vrei să dai genul de performanță sexuală care te face să speri că se va lăuda cu asta prietenilor ei (în loc să-și facă griji că se va plânge lor). De Ce Creșterea Dvs. De Rezistență Sexuală Este Important. Sexul este parte integrantă a unei relații înfloritoare. Te leagă. Te ține conectat.

Mușchii slăbesc în timp și se pot atrofia de la neglijare … și asta include mușchii sexuali specifici.  Încrederea sexuală vine de la competența sexuală. Prin construirea set de calificare și rezistența ta sexuală, veți intra în dormitor cu un nou sentiment de mândrie și convingere în abilitățile dumneavoastră. Încercați doar câteva dintre aceste sfaturi și tu (și partenerul tău) va fi observând o diferență în cel mai scurt timp. Vezi cum să rezolvi problemele tale

Rezistența sexuală nu se limitează la performanța penisului

Rezistența sexuală nu se limitează la performanța penisului.Sexul profund, transformațional este o experiență a corpului și, prin urmare, necesită ca întregul tău corp să fie pregătit. Ai avut vreodată crampe la limbă sau maxilar în timpul sexului oral? Știi că nu a fost distractiv pentru tine și cu siguranță nu a fost pentru ea. Întărește-ți maxilarul și mușchii limbii făcând flotări ale limbii. Împingeți partea inferioară a vârfului limbii în partea din față a palatului dur (partea din față a acoperișului gurii, aproximativ o jumătate de centimetru în spatele dinților față). Faceți acest lucru de multe ori cu suficientă putere și va deveni mai ușor de-a lungul timpului (oferindu-vă mai multă rezistență sexuală pentru sex oral).

Pentru a duce acest exercițiu la nivelul următor puteți începe punerea bomboane de ciocolată cu înveliș tare (cum ar fi Smarties, M&M, etc).) între limba și cerul gurii și practica strivire le cu forța limbii (sau de a folosi struguri pentru o alternativă mai sănătoasă). Dar trebuie să te asiguri că, dacă folosești bomboanele de ciocolată, o faci destul de repede ca să exerciți suficientă forță și nu doar să le strivești pentru că s-au încălzit în gura ta. Gustos și productiv! Fie că te sprijini pentru o poziție sau stimularea ei G-spot, rezistența ta sexuală necesită o anumită cantitate de antebraț.

Dacă n-ai făcut-o deja, ia niște greutăți sau un abonament la sală și mărește greutatea de pe antebraț. Puteți face 1-2 seturi de ondulații antebraț pe zile non-consecutive pe săptămână și puteți obține câștiguri considerabile într-o lună sau două. Mușchii abdominali și lombari se folosesc destul de mult în aproape fiecare poziție sexuală. Practică bucle inversate, genuflexiuni, eșapamente, scânduri, și flotări pentru o mai mare putere generală ab și mai mică a spatelui. Cu toții am auzit de trucul cu “gândește-te la baseball…” pentru a evita ejacularea prea repede. În realitate, acest truc nu funcționează. Cu cât mintea ta este mai puțin conectată la corpul tău, cu atât mai puțin ai controlul asupra ei. Vezi cum să rezolvi problemele tale

Vrei să fii foarte conștient de nivelul tău sexual excitant

Vrei să fii foarte conștient de nivelul tău sexual excitant.Vrei să-ți atragi toată atenția asupra plăcerii pe care o simți. O modalitate mai ușoară de a controla ejacularea este de a se concentra pe relaxare și respirație. Respirați adânc și lăsați toate grupurile musculare majore să se relaxeze. Ejaculezi prematur când ești neliniștit și încordat; cu alte cuvinte, răspunsul “luptă sau zbor” din corpul tău este declanșat de tensiunea ta musculară. Evitați acest lucru prin relaxare, prelungirea preludiului, și respirație mai profund.

Testosteronul dumneavoastră (hormonul care este în mare măsură responsabil pentru apetitul sexual) este produs exclusiv în timpul somnului. Dacă aveți un somn ușor (chiar și câteva nopți de 4-6 ore vă vor afecta), nivelul testosteronului scade rapid. Țineți cât mai multă lumină artificială departe de ochi cu două ore înainte de culcare. Dormi într-o cameră cât mai întunecată posibil, și prioritizează obținerea a cel puțin 7.5-8 ore de odihnă de calitate pe noapte. Producția ta de testosteron va crește din cauza somnului îmbunătățit. Testosteronul în plus îți va stimula rezistența sexuală.

Exerciții Pe Planșeu Pelvian. Ai auzit vreodată de mușchiul PC? Mușchiul pubococic (PC) este un mușchi în formă de hamac care se întinde de la osul pubian la osul cozii (conectează cele două). Îți formează pelvisul și există atât la bărbați cât și la femei. Este musculare pe care le puteți angaja atunci când sunteți pipi pentru a opri fluxul de urină. La mulți oameni, acești mușchi sunt în mare parte ignorați și încep să slăbească în timp. Având un planșeu pelvian puternic crește puterea erectilă, controlul ejaculării, și puterea orgasmelor tale.

Pentru a obține o mai mare conștientizare a mușchiului PC, ocazional puls și țineți musculare pentru a da un apel de trezire. Similar cu exercițiul de întărire a limbii, veți simți că devine mai ușor în timp. Începeți cu impulsuri rapide, avansați la seturile de 10 două secunde, și apoi, după câteva zile, vedeți dacă puteți face 10 5 secunde fără o pauză între ele. Ține-o tot așa și vei avea un pachet de șase în pantaloni în cel mai scurt timp.

Nu numai că ai nevoie de rezistență musculară pentru sex

Nu numai că ai nevoie de rezistență musculară pentru sexPC exerciții musculare pe steroizi. Exercițiile precedente sunt grozave pentru a avea o relație cu mușchiul PC, dar nu construiești un mușchi mergând la sală și încordându-ți brațul timp de o jumătate de oră (cel puțin un mușchi). Mușchii trebuie provocați să crească. Cum poți provoca mușchii PC să crească într-un pachet de șase sub-waistline? Masturbează-te la excitare și pune un prosop uscat pe erecție. Cu prosopul în loc, face penis push-up-uri prin flexarea musculare PC și ridicarea prosop. Pentru a crește dificultatea acestui exercițiu, utilizați un prosop de mână umed odată ce ați stăpânit prosopul mână uscată împinge în sus. După aceea, puteți face upgrade la un prosop de plajă mic uscat.

Aceste exerciții nu sunt pentru cei slabi de inimă, dar promit, chiar a face cinci minute pe zi una până la două ori pe săptămână va face o diferență vizibilă în puterea erectilă și de control ejaculator în mai puțin timp decât crezi. Încearcă și vezi ce rezultate ai. Nu numai că ai nevoie de rezistență musculară pentru sex, dar și de rezistență cardiovasculară și flexibilitate pentru a-ți îmbunătăți priceperea în dormitor. Pentru cardiologie, scopul de a transpira un minim de trei ori pe săptămână în afara dormitorului. Fie că reușești asta prin alergare, mers cu viteză, alpinism, sau orice găsești cel mai distractiv, depinde de tine. Vezi cum să rezolvi problemele tale

În ceea ce privește flexibilitatea, bărbații tind să stocheze multă tensiune în șolduri și în spate. Uită-te în diferite stiluri de yoga pentru a vedea ce ar putea ajuta corpul tau se relaxeze pentru sex mai plăcută. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, căutați deschiderea șoldului online. De asemenea, nu-ți neglija dieta. Încărcarea corpului cu stimulante și depresive în fiecare zi (sub formă de cafeină, zahăr rafinat, alcool sau țigări) are efecte negative profunde asupra sănătății dumneavoastră și (mai important) libidoului dumneavoastră. Taie din nou pe cafea.

Te vei simți mult mai treaz cu valul de testosteron care îți curge prin vene decât buzz-ul artificial pe termen scurt pe care ți-l dă cofeina. În medie, femeilor le ia mai mult timp să atingă nivelul maxim de excitare sexuală în timpul preludiului și al actului sexual. De asemenea, au tendința de a lua mai mult pentru a ajunge la orgasm. Crescând rezistența ta sexuală, îi permiți partenerului tău spațiul și libertatea de care are nevoie să se deschidă în fața ta ca să poți împărți viața sexuală înfloritoare pe care amândoi o tânjiți profund.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here